sobota, 27 grudnia 2014

Sweet Dreams...

Witam, dziś chciałąbym Wam pokazać LO, wykonane na wyzwanie 13arts. Moją inspiracją ze zdjęcia była włóczka, która kojarzy mi sie z ciepłem i przytulnością, dlatego wybrałam właśnie takie zdjęcie z moim mężem :) Użyłąm też odrobinę papieru z motywem desek. 

Hello, today I would like to show you my layout, which I made for a 13 arts challenge. My inspiration from the photo was a yarn ( it makes me think of warmth and cosiness), so I chose just such a photo with me and my husband.I have used also a little bit of paper with boards. 








Użyłam:
I have used:

dratwy zamiast włóczki, maski "cegiełka",

December Challenge #25: Photo inspiration






M. 




12 komentarzy:

  1. wspaniałe, uwielbiam Twoje LO-sy i nie tylko ;) i jak Ty to robisz, że masz bazę w miarę prostą nie pozaginaną od mediów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny layout. Bardzo podobają mi się kolorystyczne przejścia, które udało Ci się uzyskać. Dziękujemy za wspólną zabawę z 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta your work is amazing!!! I love this lo, so rich and colorful, very inspiring...

    OdpowiedzUsuń
  4. wow....awesome page and colors! thanks for joining in at 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  5. What a texture you page has!!! Amazing use of the mixed media techniques, eye-catching colours and a wonderful design! Thanks for playing with us at 13 arts!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Really love your work! Thank you for playing along with us at 13@rts <3

    OdpowiedzUsuń
  7. this is really an amazing page full of life and color! I love your interpretation on the photo and the details you have put into your page! thanks for joining us at 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!! This is amazing.... Love the brickwork, pen work, colors, composition...... Everything!!! This is really amazing. Thanks for playing along with us at 13 Arts!!

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Fantastic LO!!! Love it!!!Thank you for joining us at 13 Arts!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatkało mnie! Te LO jest genialne!!! :)
    Dla mnie LO i media to czarna magia, więc ustawiam się w kolejce na warsztaty :P

    OdpowiedzUsuń